LEHDISTÖTIEDOTE

18.10.2018

Julkaisuvapaa heti

Kuntokeidas Vesipekassa koko perheen Vesisankarit-tapahtuma to 22.11.2018 klo 17-20

Kuntokeidas Vesipekassa järjestetään kaikenikäisille uimareille suunnattu elämyksellinen Vesisankarit-tapahtuma torstaina 22.11.2018 klo 17-20. Tule itseksesi tai koko perheen voimin harjoittelemaan vesitaitoja ammattitaitoisten ohjaajien opastuksella, pelkän uintilipun hinnalla. Jokainen osallistuja saa muistoksi Vesisankarit-diplomin.

Uimahallin altaat täyttyvät tapahtumapäivänä monipuolisesta ohjelmasta, josta vastaavat lisäksi Botnia Outdoor, Sukellusseura Mursut Ry, Raahen Meripelastusyhdistys, SPR Raahen osasto ja Raahen Ammattiopisto. Ohjelmassa mm. vauhdikkaita uintitehtäviä, temppurata, räpyläuintia, ensiapuharjoituksia, liukumäkikisa, vesisuunnistusta, kajakkeja, introsukellusta aikuiselle väelle, pelastusliiveillä uintia ja paljon muuta jännää koettavaa. Lisäksi tapahtumassa Raahen Ammattiopiston opiskelijat tekevät hierontoja, pikakampauksia ja käsihoitoja. Kahviossa on myynnissä runsaasti erilaisia herkkuja. Lisäksi tapahtuman kävijöiden kesken arvotaan tuotepaketteja.

”Tämä on mahtava tilaisuus tarjota asiakkaillemme hieman erilaista ohjelmaa ja samalla edistää eri-ikäisten ihmisten vesitaitoja. Tapahtumassa pääsee kokeilemaan sellaisia harjoituksia, joita normaalisti ei pääse altailla kokemaan. Toiminnan suunnittelussa on otettu huomioon asiakaskunta ihan leikki-ikäisestä aikuiseen väkeen. Me toimijat odotamme innolla tapahtumaa, iloitsee Kuntokeidas Vesipekan asiakaspalvelupäällikkö, Maiju Lehtelä.

Vesitaidot kansalaistaidoiksi Vesisankareiden innostamana

Koululaisille suunnattuja, elämyksellisiä Vesisankarit-tapahtumia on järjestetty syksystä 2015 lähtien. Vuonna 2018 kaikilla on mahdollisuus päästä osaksi ainutlaatuista elämystä, kun Vesisankarit haastavat kaikki Suomen uimahallit ja kylpylät järjestämään avoimen Vesisankarit-tapahtuman.

Vesisankarit-tapahtumissa on tavoitteena tarjota monipuolisia vesiliikuntaelämyksiä ja innostaa harjoittelemaan vesillä liikkumisen taitoja. ”Päivän aikana annetaan maistiaisia ja taitoja syvennetään eri toimijoiden järjestämissä harrastusryhmissä tai koulussa osana eri oppiaineita. Vesitaidot ovat tuhansien vesistöjemme maassa kansalaistaitoja”, kertoo Sari Turunen Koululiikuntaliitosta. Vuoden 2018 tullaan järjestämään yli 100 tapahtumaa ympäri Suomen.

”Uimaan oppii ainoastaan vedessä. Vesisankarit-tapahtumat tarjoavat tilaisuuden tutustua eri vesitaitoihin ja kokea liikkumisen riemua yhdessä. Rastien ammattitaitoisilta ohjaajilta saat vinkkejä vesitaitojen harjoitteluun”, jatkaa Turunen.

Vesisankareita ovat tekemässä: Koululiikuntaliitto, Sukeltajaliitto, Suomen melonta- ja soutuliitto, Suomen Meripelastusseura, Suomen Punainen Risti, Suomen Purjehdus ja Veneily, Suomen Uimaliitto sekä Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliitto. Hanketta tukee Reijo Rautauoman säätiö sekä Jenny ja Antti Wihurin rahasto.

Lisätietoja Kuntokeidas Vesipekan Vesisankarit-tapahtumasta: Maiju Lehtelä, asiakaspalvelupäällikkö Kuntokeidas Vesipekka, maiju.lehtela@raahe.fi, 044-7961238.

Lisätietoja Vesisankarit-hankkeesta ja tapahtumista: Sari Turunen, Liikunta-asiantuntija sari.turunen(at)kll.fi tai p. 044 713 0821

TERVETULOA VESIPEKKAAN-ESITE

Tutustu kolmikieliseen esitteeseemme sekä englanninkieliseen hinnastoon!

Welcome to Vesipekka • ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ В VESIPEKKApdf, 3001 kb

(OPENING TIMES and PRICE LIST IN ENGLISH)pdf, 146 kb

Meillä saat kylpylätason palvelut uimahallilipun hinnalla!

• 25 m kuntoallas syvyys 1,2-1,4 m +28°
  • syväallas 25 m +26°
  • monitoimiallas +30°
  • kylmäallas +9°
  • pienten lasten kahluuallas syvyys 15-20 cm
    +30°
  • lastenallas +30°
  • liukumäki pituus 45 m
  • höyrysaunat uimareille
  • kuntosali
  • palloiluhalli (sulkapallo, tennis, salibandy)
  • keilahalli, 4 ratainen
  • kahvio ja lipunmyynti
  • kokoustila max 20 hlö:ä
  • Inva-tilaussauna
  • solarium
  • kehonkoostumusmittaus
  • omat puku- ja pesutilat sekä saunat uimareille ja pelaajille/kuntoilijoille

MONITOIMIALLAS ON AVATTU KÄYTTÖÖN!

Therapy pool has been opened for use!

LASTEN ALLAS ON VARATTU PERJANTAISIN KLO 18.30-19.30 LASTEN UIMAKERHOJEN VUOKSI!

SEURAA MEITÄ
Facebookissa ja Instagramissa!

Uinti- tai kuntoiluaika on 1,5 tuntia/laji!

KAHVILASSAMME ON ILMAINEN WIFI!

FREE WIFI!

KUUNTELE TÄSTÄ MAINOSBIISIMME!

(Vesipekan radiomainos)mp3, 807 kb

Vesijumpat

Järjestämme erilaisia ohjattujavesijumppia kuntoaltaassa.

Lue lisää sivulta Vesivoimistelu

Vauvauinti

Meillä on Turvallisen Vauva- ja perheuintipaikan Diplomi!

Lue lisää vauvauinnin järjestämisestä hallissamme Vauvauinti

Wibit Aqua Track-temppurata

Wibit-rata on tasapainoa ja kehonhallintaa vaativa taitorata syvässä altaassa.

Radalla voi kiipeillä, ylittää esteitä sekä laskea liukumäkeä. Rata on tarkoitettu yli 6 vuotiaille uimataitoisille lapsille sekä aikuisille! Radalle pääsee normaalilla uimahallin sisäänpääsymaksulla.
Lue lisää sivulta WIBIT AQUA TRACK

Lasten uimakerhot

Syksyn ohjatut lasten uimakerhot kestävät 8 viikkoa. Ryhmiä 6-8 vuotiaille sekä 8-10 vuotiaille lapsille.

Sitova ilmoittautuminen sähköisen järjestelmän kautta Lasten uimakoulut